fjorton på söndag !

hejsan ! jagvet , dålig update , förlåt ! nu sitter jag hemma och ska kolla om det finns nån bra skola för jag funderar nämligen på att byta . men det är inte säkert än. aja , jag och natasa va uppe till typ åtta - nio , är inte riktigt säker vilken tid det var men nått i den stilen , sen dagen efter va vi ute igen , drog t nicki och ioanna och vi va ute och sen kolla vi på film hos dem , devanajs :] på kvällen kom kussen och slagga , och sen drog han på onsdagkvällen runt tio trorja . på torsdagen så va jag i skhlm med louise och köpte färg , ska nämligen färga håret ! hoppas bara att det inte bli för ljust , kommer se ut som ett jävla govno om det bli blont , hahaha ;o ;s . och jag köpte en jättefin midjekjol , hur fin som helst ! men lite för stor bara (a) men det funkar . och idag har jag bestämt mej för att va med mamma och broshan hela dan , va faktiskt en helt okej dag , skönt att få slippa allt ett tag liksom. men nu pallar jag inte skriva mer , glöm inte att gratta mej på söndag ! pussaar !

Kommentarer
Postat av: peter

grattis gmn <333

2009-04-11 @ 13:38:37
Postat av: nattts ;]

tack :]

2009-04-11 @ 16:06:51
URL: http://naaattahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0