brubrik

hejs ! är här med min kusin och han har lite damp :] jag vet min uppdatering suger men det är ju lite det att jag nte hinner lr har tid . i onsdags så va jag i handen hos natasa , först mötte hon mej vid terminalen , sen så gick vi hem t henne och gav nycklarna t hennes syrra . sen va vi ute en stund sen shoppa jag lite , köpte typ ett par bruna solglasögon , ett par mörka jeans/leggins från gina tricot och nått mer typ .. minns bara inte vad , hhahah (a) jag kom hem runt åttatiden typ . sen på torsdan så åkte jag dit igen , eller sackta i backarna ! nu kom jag på vad jag köpte i onsdags ! fundation och sån där plupp , typ svamp , hhhahah , så smart jag är ! :) aja , i torsdags så åkte jag t natttie och vi shoppa lite igen , två linnen från cubus , ett grått och ett rosa , en jättesöt tröja från gina , den va typ grön och vit randig , sen köpte jag en jättesöt jeanstunika från jc , den va lite rolig men jag va helt förälskad i den och den blev jättesnygg med ett vitt linne under och ett svart skärp som man har högt upp , vill ha ett brunt som är ganska tunnt och flätat för jag har bara mitt breda svarta , hhahah , fixar nog det nångång ;] sen så blev vi tvugna att springa hem för vi skulle bli sena till träningen annars . efter att ha tränat i två timmar så drog vi m mammorna och käka pizza , hhahah , det va mammas och pappas 15 årsdag . dem har vart gifta i 15 år ;o men nu får det räcka för tillfället , fixar bilder senare . hare bra alla , ppösh ! :] <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0