tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig? Lovar
Du heter: Natasa
Smeknamn: Natttie , Tasha , lite allt möjligt :)
Låt som när du är ledsen sörjer till? Coldplay - Fix You.

Beroende av: Mobilen !
Vem behöver du mest just nu: Min familj.
Vad tror folk om dig? Lite allt möjligt, allt är inte sant.
Stämmer det? Beror på vad dem säger
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och min ögonfransar.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag är dålig på att imponera på folk, så jag försöker aldrig.
Hur imponerar man på dig? Få mig att skratta :]
Brukar du skratta för dig själv? Hahah , lite för ofta (a)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ''satans kråkor'' , hahah
Var bor du? Sthlm
Trivs du där: Som fisken i vattnet !
Äger du några converse: Ett par har jag för mig, fast dem är i serbien , glömsk -.-
Sprit, cider, vin eller öl: Öl eller cider.
Brukar du bli för full: Nej.
Vad har du för mobil operatör: Comviq.
Är du allergisk i mot något: Folk som irriterar mig.
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Få bra betyg .. ?
Hur svarar du i mobilen: Det beror på vem som ringer !
Vem ringde du senast? Ivan
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag är påväg eller nått :)
Antal timmar sömn inatt: Inte nog många ;s
Sov du ensam: Nej , med nallen ! :)
Brukar du komma i tid: Beror på till vad (a)
När mår du bra: I goda vänners sällskap !
När blev du fotad senast: Idag
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart , grått och vitt.
Vad tycker du om fötter: Fotfobi ;o
Vad saknar du: Äkta kärlek
Hade du en bra kväll igår: Ja !
Favorit dryck på morgonen: Water is my drug
Rakar du benen: Nej , vaxar
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 22.00 och 24.00
Är du blyg? Ibland , beror på framför vem.
Sysslar du med någon idrott: Räknas dans ? Snart börjar jag på badminton.
Vill du hellre ha mail än brev: Beror vad som stå i dem.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske, lite osäker.
Har du spytt offentligt: Minns inte ,
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Pissa ståendes !
Är du nöjd med ditt liv: Oftast
Är du bortskämd: Tror inte det ? (a)
Vad gör du i morgon: Skola , sen vet jag inte .
Vad är det värsta du vet? Svikare , lögnare
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på vad jag gör
Vad behöver du just nu? Tuggummi , fan va sugen jag blev !
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Tyra Banks har jag alltid gillat.
Vad längtar du till? Sommaren !
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja .
Vad använder du för shampoo? Fructis , hihi :)
Vad är det finaste du fått? Kärlek.
En speciell dag du minns: En av dem är sommar 09 med mumsmums-kriget och allt , en väldigt speciell dag med väldigt speciella vänner.
Hur gammal är du: 14 .
Tycker du om någon just nu: Inte direkt
Om fem månader: Är jag tillbaka från serien och längtar tillbaka
Du samlar på: Minnen.
Gröna eller röda äppeln: Gula
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Gillar du golf: Vet inte , hahah x] 
Vilken tid gick du upp idag: 11 ;o
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp
Har du strumpor på dig nu: Strumpbyxor.
Vad ska du göra ikväll: Passa på att chilla sista dagen på helgen
Är det okej att gråta: Om det behövs
När grät du senast: Skriver helst inte det.
Laddar du ner musik och film från Internet: Ibland.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa bort
Bär du glasögon eller linser: Nix
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej verkligen inte. Blandat är bäst!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 9.30 - 12.00
Har du någon piercing: Öronen.
Vill du gifta dig: Om jag finner någon som jag vill dela resten av mitt liv med så kommer jag nog vilja gifta mig.
Vill du ha barn: Ja.
Solar du ofta: Nej.
Är du bra på att laga mat: Värdelös , eller beror på vad :]
Gillar du att dansa: Beror på vad :]
Är du flygrädd: Inte alls
Hur vig är du: Lagom vig, kan åtminstånde lägga foten bakom nacken
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Äter inte glass så ofta :]
Tror du på ett liv efter döden: Vet inte, får väll vänta och se
Tycker du om sushi: Aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film: Choklad !
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.
Har du tandläkarskräck: Lite.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls.
Vilken ögonfärg har du: Bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: För många gånger.
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker bli bättre, räcker det som svar?
Senaste låt du hörde: Fly away - sofijah
Vad gör du på helgerna: Beror på :]


Jag är sjukt impad om du orkade läsa igenom hela listan. Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0