Sällskap

Hej hpp gummisnopp ! Nu sitter jag här med Malin och vi kllar på bilderna från idag och typ alla andra. Hahhah, dem är skitsexiga jag svär ! Annars så är det bara jag och Malin nu för alla andra drog precis, höhö. Vad vi gör ? Jo, vi kollar lite på mtv och som sgagt kollar på dagens bilder :] Det är najs. Fast det där på mtv är skitäckligt ! Usch, att dem ens går med på att göra nått sånt. Blä ! Annars har vi ätit tacos, tårta, kladdkaka och typ chips och sånt. Vi kollade på Mirrirs och för att sedan lätta upp stämningen så kollade vi på John Tucker Must Die. Det va lite roligt (a) Fick lite finfina presenter. En nessesär (stavning?) , body lotion och shower gel av Sara. Fris & co väska, mascara och läppglans av Nicki och Ioanna. En jättesöt rosa väska av Malin :] Jättenöjd såklart ! Tack bruds ! Kärlek till er. Nu drog Malin också. Men vi fick till ganska många fina bilder så dem kommer nog ut snart. Alla är fortfarande på kameran och jag är på bärbara och har inte installerat det där programmet så jag lägger in allt senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0