kungen här !

japp , nu sitter jag med kuss och vi hr just hoppat studsmatta ! trevligt trevligt . snart komer natasa och då ska vi nog ut eller något , vi får väll se . imorrn ska vi köpa färg och färga håret ! fett kul , det ska bli ljusare ;] det ser vi fram emot , ska färga till min nästan vanliga färg för nu är det inte min riktiga , för mörk . hoppas att det inte blit total katastrof bara ! ;d hhahah , annars har jag bakat kokosbollar med kusinen och dem blev ganska lyckade faktiskt ! och så hade vi besök av cika toplica , hhahaah , lite oväntat men de va chill . jusste ja , jag gjorde fattiga riddare imorse , SJÄLV ! fatta hur stolt !  ;o annars vare ff hela dan tills mamma kom hem nyss typ . inga mer direkt planer idag . får väll se när natasa kommer . hade sagt till joel att vi kanske skulle hälsa på så vi får se :] har läst ut en bok precis , huset vid vägens slut med magnus nordin . helt okej , men inte lika bra som jag förväntat mig . 2 av 5 får den nöja sig med . nu har jag börjat läsa prinsessan och mördaren  också magnus nordin och jag tror att den är bättre och jag nånstans runt sidan 100 nånting trorja . aja , nu får alla hare bra , kyssar !  

Kommentarer
Postat av: natthö :)

jag har läst båda böckerna :)

2009-04-06 @ 16:26:43
URL: http://baranattahs.blogg.se/
Postat av: nattts ;]

ofta ;o tuffing :) <3

2009-04-06 @ 16:39:39
URL: http://naaattahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0