jättepizza !

Tja alla trötta ! Nu har jag lagt in lite låtar på mobilen och lagt in bilder på datan och så. Annars har jag vart på den nedre våningen och skrrivit om hiv. Men förvånansvärt så har jag inte pluggat det vi ska plugga, utan jag har skrivit om hiv som jag ska redovisa om om typ flera veckor. Jag förstår mig inte på mig själv ibland, suck. Som Anna skulle säga. Men asså jag måste ju berätta roligaste grejjen ! För typ några minuter sen så knackar ( snarare bankar ) det på dörren och jag sitter likosm i köket och skriver. Sen så hör jag hur pappa och Mirko driver, jag bah men gud vad gör han här nu ? Sen så kommer mamma in med en skitstor pizza som är typ 3 cm hög och lika stor som ett däck. Jag bah ; herregud driver du med mig ? Hon bah ; så tänkte jag också. Jag bah ; omg min släkt har blibit helknäpp ! Hahhah , det va lite roligt. Jag och mamma hade cyklat till willy's fram och tillbaka idag. Köpte lite grejjer till på lördag sen vet jag inte vad jag ska skriva mer. Det får bli lite bilder. Enjoy !


- En klänning jag designa för skitlänge sen , typ två år sen ?


- Någon gammal bild som jag hitta på datan , undrar när jag ritade den (?)


- Också någon gammal bild. Den va fin på nätt sätt , fast inte direkt detaljerad x]


- När jag tröttna på manga börja jag tecka sånt här, höhö.

Inte direkt de finaste bilderna men det är bättre med nått än inget ? :]
Skriver nog imorgon om jag pallar. Jusste , kommer va hos Natttie så
förvänta er inte för mycket. Blir nog bara ett kort inlägg eller nått. Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0