fem personer i klassen ?

Hejsan ! Idag var det inte en vanlig dag i skolan. Det va bara jag, Malin, Joel, Söder och Adam i vår klass för att resten av klassen va på studiebesök på tekniska museet eller nått. Men dem kom i slutet av dan och var med på sista lektionen fast den hade vi inte tillsammans så vi träffades inte så mycket. Det mesta av dan har varit raster och så spelade jag väll lite fotboll med blå tunga , hihih. ''När du börjar gilla rosa då ska jag bli bra på fotboll'', sa jag till Anna som faktiskt hade rosa trosor på sig idag. Men inte blev jag bättre på fotboll inte, hahah. Det har nog aldrig vart min starka sida. Alltså att spela fotboll. Hann aldrig blogga något igår för att jag hade varken tid eller ork. Jag var lite med Sara och George, jag tror att Clive också var med men minns inte exakt. Sen när jag kom hem så fick vi gäster och jag fixa kaffe lite snabbt som dem själva skulle få hälla upp för jag slängde i mig en risifrutti och sprang till bussen för jag skulle nämligen ha serbiska. Efter lektionen var jag bara hemma med familjen och chilla bara lite. Det var mys. Skulle till Shan Acti ikväll men det blev aldrig nått för jag skulle typ ha prov imorgon, suck. På tal om prov, det bli ett till på torsdag. B-språk och matte. Gud vad jobbigt, orkar verkligen inte. Jag måste verkligen ta mig i kragen och börja plugga lite, men jag är ganska så lat så jag pallar inte. Palla skolan, öööööö. Men nu orkar jag inte skriva mer så det får duga för idag, eller för just nu. Simma lugnt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0