12.59

Hej alla läsare ! Nu sitter jag här och har ett litet utbrott , anna vet varför , höhö. Känner inte ni att man verkligen hatar någon ibland ? Det gör jag. Gör det mig till en dålig person ? Jag vet inte. Men man blir ju så trött på svikare. Kanske var lite för personligt för att skrivas på bloggen men måste få skriva av mig lite. När jag säger svikare menar jag äkta svikare. Någon som man offrat så otroligt mycket för men som sen bara lämnar en i sticket. Så fittigt. Sånna människor borde inte ens få leva, inte få finnas, inte existera ! Säger bra en sak till dem , dra åt H. Visa lite respekt förfan, jävla äckelfittor. Usch säger jag bara ! Men man måste ju tacka alla man älskar också , kan dra några av mina finaste ;

- Natasa Antonijevic , min ängel , min andra halva , utan dej skulle jag inte stå där jag står idag , volim te srce <3

- Anna Ringström , nog har vi vart igenom mycket , både bra och dåligt , men du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta , att förlora dig igen .. Jag vet inte ens själv , ett liv utan dig är svårt att tänka sig , vi kanske inte är så nära varann längre men jag kommer alltid att älska dig .
 
- Sara Samir Jebal , en av de få äkta , tack för att du finns , jag älskar dig !

- Nicki Kalpakidou , en äkta vän , den som alla vill ha , fast hon är min så försök inte ens ! love you.

- Ioanna Kalpakidou , om det är någon man ska fråga om råd så är det dig , älskar dig.

Det får räcka för nu , men har typ tusen till jag skulle vilja skriva om men nu kom dem här damerna bara upp. Jag älskar er och det säger jag från hjärtat. Tack för allt ni någonsin gjort för mig , jag ska försöka att alltid finnas där för er också , om ni bara låter mig. Men nu orkar jag inte skriva mer. Ha det bra ! Tjarå !


Kommentarer
Postat av: alex södergren

FANDIGFANDIGFANDIGFANDIG!WNB!

2009-04-19 @ 14:39:13
URL: http://dinmama.se
Postat av: nattts @

öh ? jävla särbarn alex.

2009-04-19 @ 14:42:29
Postat av: Anonym

GUUUU VA DU ÄR C00000000L SOM SKRIVER ÄCEKFITTOR OCH MENAR MINA BUDDYS! Jävla G33k

2009-04-21 @ 11:21:07
Postat av: nattts @

Men gud vad cool DU är som skriver med nollor och 3or ? Man bah väx upp ! Det är fan ett fritt land och jag får skriva vad jag vill. Har du nått emot det ? Synd för dig. Du vågar inte ens skriva ditt namn , GUD VAD SYND !

2009-04-22 @ 20:56:20
URL: http://naaattahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0