vanlig skoldag

hejsan hoppsan , här har ni en isbit ! hahah , driver .
men d va väldigt kallt i för sej .. längtar verkligen till
sommarn , lycko joel som sitter på bali o hare varmt.
hhahah , gud va man blir avis . och jag som bara ska
hålla på o frysa hela tiden , nte skönt asso . annars så
vare nog en helt vanlig skoldag idag . måste verkligen
göra min matte läxa snart , men jag pallar nte (a)
gud va lat jag är .. asso egentligen , snackar bara i tel.
mamma kanske har rätt .. hahaha (a) förresten ,
MOBILEN ÄR IGÅNG IGEN ! mitt liv är räddat ! nu äre
bara upp till dej att messa ; 0737634960 [ comviq ] .
pallar nte skriva mer , d är såå kallt . see yah bitchäs.

                                                              xoxo <3
                                                                                      / n'


bild från i sommras på mej o nicki , loveu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0