today and tomorrow

shululu alla , här sitter en ganska utmattad natasa efter en lång dag (a)
saknarsaknarsaknar min joel :( han åkte idag , jag fick ddamp på badet
så jag steg upp ur vattnet o sa t mina kompisar att jag skulle på toa och
sen sprang jag t telefonen , knappa in några siffror o slog en pling t juel.
snacka i typ ett par minuter för han satt på planet och jag lyckades börja
gråta i telefonen , grät nu när jag kom hem och kommer antagligen gråta
resten av veckan ! hahah , jaa , att ha pojkvän har sina negativiteter också.

idag plaskade jag omkring i sydpolen och kramade en pervo pingvin ,
skit kul faktiskt , jag o natttie bombade david min käre bruder ! hahah ,
snacka om att vi dränkte honom , eller han oss kanske .. höhöh , :D
men mest vi honom ! :D vi åkte den stora vattenruschkanan , vi åkte 6 ts
fast man får bara åka en i taget , skit ruuuligt ! :D sen käka vi på ddonk.
yummie säger jag bara (a) och nu är jag hemma o fryser o saknar J .

igår hade jag d skitkul med söta natttie o ewelina , vi va fett flumma aso !
skitkul på gina tricot , hahah , asso d va en kärring som kom fram o bah ;
vi stänger nuu ! vi bah okejokej , sen så skulle jag verka lite smart (a)
jag bah ; fett synd att vi vi nte hitta nån balklänning , sajk * hahah , sen bah
asso vi måste dra t stan o leta ! hahahah , fan va sämst vi ääär (a) :D
sen , omg , asso det va en skitläskig gubbe som följde efter oss i en bil.
asso guud , d va skit läskigt , han åkte förbi oss typ 10 ggr . sen kubba vi
typ hem , läskigt men kul (a) pallar typ nte skriva mer .  pööösh <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0