today is a good day bby !

hejsan hoppsan ojsan alla läsare ! här sitter som vanligt en frusen liten jag.
eller liten och liten .. hej jag är tjockis liksm o jag skriver liten -.-' höhhöh !
aaja , idaaaag så messa pluttesnuffsi joel mej (a) hahaha , pallade nte svara
m en gång menmen , svarade faktiskt lite senare (a) han hade d bra även om
han va utan mej :] saknar verkligen sol och värme .. sommarsommarsommar ,
kom till mej ! hahah , kom o smält en hjälplös liten isbit ! ( stoooor isbit ! )
pea fuckar seeeej , ddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamp !

idag vare en riktig kalasbra dag , även om juuuuel nte vaa med (a) sry , måste ha lite kul utan dej också gubben :] flumm m malin hela dan och såklart m anna också dåååe , spelade biljard och en gladglad maweh dansade på bordet , hahahh. vi typ dog av garv , anna förstörde min studsboll som vi gjort på no'n som jag skulle ge t broshan , men anna 'klumpedunsen' ringström tog sönder den xd hahah ,  sen bomba hon förlåt o på nått konstigt sätt fick hon för sej att jag börja gråta .. ?  hennes hjärna flög typ t paris när hon föddes eller nått .. x) hahhahm, loveu aaani. sen så pratade jag o isac bort hela franska lektionen då , hahah , ruuligt :] <33 sen så red clive och george på mej , båda två , SAMTIDIGT ! snacka om att jag har ont i ryggen nu , förstår anna . hhahaha (a) jag bar dem i typ en kvart sen ramla jag o båda två på mej . sen satte sej clive på mina axlar då och honom fick jag bära ett tag sen palla jag nte mer så han ramla framåt nät jag satte mej ner , tur att han fick ner händerna först ! jag blev skiträdd (a) men alla överlevde ! malin och felicia  bara garva åt mej , tack så mycket ! hahah , no lifestylers . sen när hela dramat va slut så drog vi t fruängen , köpte godis , mötte nicki o kattis , sen drog vi t heron. flummiiga som fan på bussen och den nya james bond filmen som vi skulle köpa t olle hade visst nte kommit ut .. hej jag är smart (a) aaja , vi köpte ett presentkort m 150 spänn så han kunde kolla på den på bio iaf :] sen käka vi på ddonkiiiiii , gött ! vi träffa hela 7J och en studsandes natta hoppa på mej med ida och julia efter sej. blev skiträdd ! jag bah AAAAAAAH ! sen bah jahaaa (a) sen åt vi oss mätta , alla åt glass men jag är ju så nyttig , öhm* , så jag va tvungen att köpa smoothie ist för glass (a) jättegottigott :D sara va ju tvungen att skämma ut sej , som vanligt. asso hon la sin fjällis på sin stol och den bah smouff ! * och en kille börja garva som fan o allt , sen alla bah HAHAHA , skitkul , men pinsamt :] men vi är ju lite sisådär galna nivet (a) vi stod o skrek typ MJAUE och GARRRH och typ
MAWAWAWAO och typ MIPMIIIIP lr MYYYYYPMYYYYYYYP o MÖÖÖPMÖÖÖÖP . hahahah , hej nolifestyle ! (a) sen på bussen höll vi på o allt , alla typ glodde .. hahaha , men vem bryr sej lixx ' ? ;d vi hade sjukt kul iallafall och d är d som räknas , synd bara att nicki , kattis och ioanna nte kunde följa med påvägen hem , då va flummen på topp ! hahah , där missa ni nått beeejbs ! hahah (a)

nu började playahead funka igen , dagen är räddad !

chattar m éms och vi har lite , öhm* kulkul om nån fattar (a)
hhahahaha , loveu soulie ! <33333

det får nog räcka för idag , ikväll blire bah chill och imorrn blire
nog skäris m anna och emma . kulkul , nu ska jag iväg och värma
mej , pööööösh ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0