två dagar i en smäll .

hejsan hoppsan ! här sitter jag och skriver lite som
vanligt . hann nte skriva så mycket igår så nu blire
nog två dagar i en smäll , asso om nån är lika seg
som mej så kan jag förklara vad jag menar med d .
(detta är bl a till anna som jag ska  tvinga att läsa 
min blogg när hon kommer hem från thailand ! )
hahhah , jag ska alltså skriva om igår och idag .
kan man va mer tydlig ? hoppas anna fatta , tvivlar
på det men .. eeh jaja . som hon brukar säga ;) 

torsdag 25/12-08 
dagen började med att jag väcktes av ett högljut
sms från sara , klockan va typ 10 eller nått tror jag.
och där så skrev hon att hon skulle komma runt 1.
man kan nog nte säga att jag blev glad av att bli
väckt klockan 10 och sen få reda på att kompisen
ska komma ett , njääh . men eeh jaja , vad ska man
göra ? sara är helt enkelt bara sån. hahah , live
with it , or die . höhhöh . hon kom ju då runt ett tiden
och vi snacka lite och gjorde som vi brukar göra .
sen spelade vi lite kort och då knackar det på dörren
och så bumsar ivan och min moster in . hahah ,
vet verkligen nte vart ifrån jag fick ''bumsar'' menmen.
sen så va sara hos oss ett tag till sen runt 3 tiden
så drog hon hem för hon skulle antagligen göra
nått . sen så bestämde vi att vi skulle dra t eriksdals
imorrn ( eller idag då ) och så ringde vi några och
undra om dem ville hänka , men typ ingen palla,
hahah , jävla töntar ! (a) senare så drog kussen
hem , egentligen skulle han slagga hos oss men
han ( smartot ) glömde alla sina grejjer det kunde
vi fixa men sen va han typ också tvungen att fixa
nått hemma eller va d va . sen va jag uppe och
läste en bok tills klockan va nästan två . den va
typ kvart i två när jag la mej . tiden gick fort som
fan asso ! hahhah , om nån undrar vilken bok d va
så heter den årstamördaren , av magnus nordin
tror han hette så iallafall .

fredag 26/12-08
jag vaknade runt tio , nästan som planerat , men
sen stormar mamma in i rummet om att jag ska
skynda och klä på mej. jag va lite förvånad för tåget
kom ju nte än , vi skulle åka t gullmarsplan och möta
kussen och julia . men mamma sa att pappa kunde
skjutsa oss till eriksdalsbadet så slapp vi vänta på
dem där. jag drog på ett par jeans och en tröja bara
sen så åkte vi direkt , jag va fett trött och dessutom
osminkad , men vad gjorde det ? jag skulle ju ändå
bada , hahhah (a) men jag hann nte äta nått pga
all stress . vi åkte och när vi va framme så va vi
där lite för tidigt typ så mamma köpte en macka t
mej och t sej själv för hon hade nte heller ätit nått.
vi åt och väntade en stund till , sen kom dem och vi
badade i typ en och e halv timma sen gick vi t donk
och jag o julia åt sallad och den ändra åt väll nått.
hahah , minns nte (a) sen drog vi t kussen och
satt där ett tag , ganska mys faktiskt (: sen så fick
vi skjuts hem och nu sitter jag här och fryser som
vanligt ! man börjar faktiskt bli van (;

där fick ni veta vad jag gjort idag , intressantintressant !
hhahah , skriver kanske mer sen. kisses ! <333


- saknar dej mer än allt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0