söndag 28/12-08

heej alla glada ! :) pratar m isac i telefon m isac ,
hahah , hans syrra sjunger och han får typ ddamp.
sköning ! x] idag va jag på kyrkogården m familjen ,
hos farfar då . va där ett tag typ , en halvtimma typ ..
sen gick vi och handlade och pappa vägrade lämna
mej hemma -.- så jag blev tvungen att ställa in med
emma :( fett dåligt samvete jag hade /; aja , gjort är 
gjort . vi ska hitta på nått på fredag istället :D <33
kan nte fatta att d börjar narma sej nyår ! ;o d e ju
lixx ' nu på onsd. bara 2 lr 3 dagar kvar ! ofattbart !
aaja , köpte 4 filmer typ . dem hette ;

- 3 döttrar, en mamma
-  monster till svärmor
- run fat boy run
- rika vänner .


jag och mamma ska kika på dem lite senare
ikväll , vet nte vilken d blir men vi får väll kolla
och sen kan man ju skriva en liten bedömning.
hoppas dem är bra i allafall . nä nu börjare bli
hett om öronen , eller egentligen kallt om benen
för mej då . hahah (a) skriver antagligen imorrn
eller senare ikväll från mobilen . annars så blir
d bara chill ikväll , puss på era feta aaaas ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0