ruligast i skhlm .

hej hopp bitches ! här har ni en glad och kall mmej !
som vanligt (a) kulkul idag m mina beeejbs ! <33
shoppa julklappar och åt i nån resturag där typ .
nån jävla tant fick ddamp på mej , anna & jaousef .
hahahha (a) jag och anna är ju lite smågalna då
så vi baxa lappar från br som d stod pangpris på
och gick rund med dem hela dan , hahah , sen en
kille bah ; jasså , pangpris ? hur mycket då ?
jag bah ; det beror på vad du vill ha ;] hahhahh !
sen när vi stack bah pervo ;s hahahah , skitkul !
jag köpte en julklapp t anna , den va skitsöt , ett
par örhängen från glitter vare :] ph baxa ett par
örhängen från gina t mej (a) han är min teddybear !
hahahah , och josef min tomtemor köpte 3 par
örhängen t mmej (a) tack hun's <33 vi hade det
sjukt bäst iallafall ! en riktigt bra dag får man nog
säga . och äntligen så kom det efterlängtade lovet
som alla har väntat på :] en skitbra dag , nu äre
bara joel som saknas ;s anna och natttie åker på
sönd. kommer sakna dem mest ! * :'( <333333

nänu pallar jag nte skriva mer , pussy !


- älskar er !

/ hade tyvärr inga bilder på hanna och fanni
på den här datan , tro nte jag glömt bort er !


Kommentarer
Postat av: king_j (:

fyfan på dig natasa -.-

2008-12-20 @ 21:43:17
Postat av: king_j (:

fyfan på dig natasa -.-

2008-12-20 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0