onsd.

hej hopp , gummisnopp ! kall som vanligt , inte så händelserik
dag men aja , vad ska man göra ? hahah , igår kollade jag på
film tills klockan va halv tolv ;o pratade i tel m anna nästan hela
kvällen också ( alla är säkert förvånade ) , hahah , kulkul (: <33
vanlig dag i skolan , lite cirkus blev det på slutet av dagen när alla
vänta på bussen , hahah , clive och george va ganska aggressiva
pga av ett tugggummi .. hahaha , värsta bråket asso . syskonkärlek
nivet ;d fick massa godis av dem och jag fick hela annas godispåse
senare ! :D hahahah , fett stolt ! nte för att d va så mycket kvar men,
det är väll tanken som räknas (a) när jag kom hem vare lite tv
tittande , sen ringde jag anna och vi prata en stund , sen skulle hon
på en träning som slutar typ halv elva eller va d va ?! ;o och hon
hade liksom somnat somnat i telefonen tidigare och sen ringt upp
mej igen när hon vaknat .. ändå så ska hon på träningen , hon
ska nte ens ha nån match lr nått , typskt anna . hahah , alltid så
jävla envis , eeh jaja , sån är hon :] man blir van efter ett tag :D
bara 2 veckor och 4 dagar kvar tills joel kommer tbx oxh bara
4 dagar kvar tills natttie o anna åker , nattttie t serbien och anna
till thailand . fuck er alla som ska resa bort , nån som har lite
plats över t mej ? jag kan gömma mej i väskan , trångt är mysigt (a)
hahahah , aaaaaaaaaja , no more skrivande för idag . pallar nte ..
hej jag är nte lat ! (a) hahah , aaja , CMOK ! *


- från i fredags :] love yah all bitchäs ! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0