nyårsafton .

tjenixen ! sitter hemma och hjälper mamma lite
då & då . stekte faktiskt prinskorv och brände den
inte ! så jävla stolt man är ! har nte pallat skriva de
senaste dagarna , eller egentligen nte hunnit. har
haft lite fullt upp och det har hela tiden blivit sena
kvällar , igår blev det till 4 ;o kollade på film med
mamma till 3 sen kunde jag typ nte somna /;
saknar alla så jävla mycket .. KOM HEM ALLA !
igår skulle jag på bio m radovan och suzi men
sen kunde nte rado så jag blev fett lack på
honom , skit taskig ! aaja , så det blev en hel
dag i skhlm m sara , köpte platttång , nagellack ,
en försenad julklapp till farmor och lite .. jaaaa ,
underkläder , HAHAHA (a) har slösat på 3000
spänn på typ mindre än en vecka (a) hahah , nu
är jag heeelt pank , typ bara lite småpengar kvar .
men dem är nog nte så andvändbara .. hihi (:
sen i förrigår minns jag nte vad jag gjorde .. (a)
jävla guldfiskminne -.-

aaja , ha en bra nyårsafton !
KISSES !

- guess who ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0