ny blogg , gammal bloggare

tjatjatjaa ! ny blogg , men gammal bloggare . eller kanske nte iaf ..
började blogga i sommras men nu tröttnade jag på min gamla
blogg o skaffade en ny ! om ni verkligen är intresserade så kan ni
spana in min gamla blogg , housemusiq.blogg.se :D <333
men jag har även bdb och playahead ,heter ffnittrig @ på båda (a)
så om nån vill hälsa så äre bara att hallojjsa. kulkul dag idag .
här ska ni få höra ! :D ;

dagen började väll med en somvanligt trött natasa , hatar tidiga mornar.
man vill verkligen nte gå upp ! hahaha (: va så himmla trött , men aaja .
va typ lite jobbigt när en av mina kompisar blev typ fett ledsen och vi stack
ju då såklart . men komtbx t so:n senare och dagen slutade ganska bra iaf.
slutade extra tidigt för att vi hade visat upp våra hus dagen innan , no grejjs.
sen kom sara hem t mej och vi pratade lite typ o lalalaa , jaa jag lyckades
iallafall trycka upp en burk m pringles chips i näsan på henne , HAHAH !
jag bah ooooooj (a) sara bah ; HAHAHAHAH , AJFAN! så jävla kul , lite flumm
måste d väll vara (a) sen så åkte vi tbx t skolan tsm och där mötte vi joel o
anna o alla . emma , joel , anna , ph o jag väntade otåligt på joesef som
är sjuuuukt seg ! hahhahah , whatever (: sen givk emma o anna hem t josef
för o lämna hans grejjer och ph gick hem för att hämta pengar t bowlingen.
jag och joel gick hem t joel för att hämta strumpor , hahahah . mina skor
va heeelt blöta asso ! värsta havet jaou ! hahhahhah , men jaaa .. iaf ;)
när vi äntligen kom fram så bowlade vi och flumma lite , sen va Ring tvungen
att dra för hon hade träning :( vi gick tbx o åt indiskt och sen gick vi väll omkring
lite överallt (a) joel fick en julklapp av mej . d va en fjolligt lejon , hahahah :D
han är ju mitt lilla fjolliga lejon (a) hhahah (: vi kommer nte ses på 3 HELA
FUCKING VECKOR ! fattar ni ?! TRE VECKOR ;o d e fan nte kul :( </333
efter bowlingen så gick vi hem t joel o mysa lite sen va jag tvungen att dra typ :(
sen stod vi typ skitlänge ute innan jag drog .. saknar honom redan , fitta .
3 veckor är nte kul fan. aaja , pallar nte skriva mer (a) imorrn blire fest o
förhoppningvis hinner jag o joel ses lite .. pussar på er alla , looveu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0