nu är det jul .. IGEN !

shu , här sitter jag , kall som vanligt och skriver tills
fingrarna snart bryts av ! hahah , tänker på min älsk's
anna , joel , emma , natttie . alla är väldigt saknade !
pratade med natttie i telefon nyss faktiskt x] haahah ,
vi typ dog av garv . natttie min bubamara ! hhöhö <3
idag öppnades det paket men hade faktiskt också
en ganska lugn dag med familjen . guuud jag får
ddamp , saknar alla så jävla mycket :( </3333333
 pallar nte skriva om alla julklappar , kanske gör d
imorrn eller ikväll eller nått . helt enkelt när jag
pallar (a) förresten , tack aleks ! bilden va skitfin !
nu håller jag på att frysa ihjäl så det kanske blir
skrivande sen , hugs and kisses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0