med ett rosa öga så låter man fantasin flöda .

tjenare alla snyggingar !
här sitter en liten bloggare som precis ska berätta om
sin dag . det började väll med att jag tänkte sova bort hela
dagen för jag hade typ nte planerat nått speciellt . men sen
gick jag väll upp iallafall , det va runt 11 - 12 tiden . gick ner
och åt fattiga riddare . mums , farmor hade fixat (: gottgott .
och nyss så städade jag hela övervåningen alldeles själv .
det kallas framsteg . hahah (a) farmor satt o stickade och
broshan satt o kollade på tv på nedre våningen , och så
fick väll jag springa runt i nattlinne och en skit sexig
morgonfrissa . snyggt som fan kan man väll påstå x]
igår lagade jag lussebullar som faktiskt blev helt okej 
goda . att baka kanske nte alltid har vart min starka sida .
och tro mej , det vet anna .. hhahha (a) men efter att alla 
hade smakat o tyck att det va jättegott så kom jag på vad 
felet va , jag hade lagt för lite socker i /; men det va gott iaf ! 
igår så va jag uppe till typ ett - halvtvå tiden och kollade mest
på tv och typ messade . snart kommer nog mamma hem ,
hon har vart borta ett tag asso . trodde hon nte skulle jpbba
så sent idag , men jaja (: kanske har hon smygit iväg för o
nån liten sista julklapp ? (a) man får hoppas att det blir t
mej (a) hahaha :D nu pallar jag nte skriva mer . ska nog
börja dra mej tillbaka snart . ska kolla på one three hill .
ett väldigt älskat program och lite top modell blire nog
också . annars så blire nog bara chill . skulle nog dra t
skhlm idag , men jag tror nte d blir nått , pallar nte (a)
imorrn kanske , vi får väll se ! (:

puss & kram

god jul lite sådär i förskott också .
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0