last day with anna mah hun ' <33

idag var jag på äaik match , kulkul men kalltkallt ,
och jag som alltid är kall i vanliga fall också ;s
hackade tänder med hanna , alice och inestal .
hade lite sällskap iallafall (a) de spelades mot
hammarby och det blev 1-0 . alla sköt ett finfint
mål innan första halvlek tror jag .. guldfiskminne
nivet (a) hahahah , hej nolifestyle ! :D <333333
pratade m anna i ett par timmar igår , till typ kvart
över tolv eller nått tror jag :] riktigt kul & dessutom
fick jag lära mej att man ska skrika ut sin smärta,
det visste anna iallafall ! ahahah , hon skrek som
in i helvete hela dan igår x] idag vare ju den där
matchen och ett sorgset förväl till min älskade
anna ringström som jag kommer sakna mest !
glömmer aldrig alla minnen med dej , 2 fucking
veckor utan dej , kommer kännas som evigheter!
min soulie éms som också ska resa bort i till
småland över jul kommer också va gruuft saknad .
och sist men nte minst min nattie som jag nte
kommer träffa på nästan tre veckor .. *snyft*
loveu all mah bejbs . glöm nte bort mej medans
ni är borta (a) kommer behöva er när ni kommer
tbx ;d nä nu börjar fingrarna brytas . kanske blir
nån update lite senare . meybe bara så jag lovar
inget ! puss på era feta aaaas ! love yah all !
PUUUUUUSSSSSSSSAAAR !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0