jävla rubriker

shululu ! rätt så händelserik dag . jag och mamma va
i stan och shoppade , sen skulle mamma köpa nått i
skhlm så vi åkte dit och jag hittade lite fint där också .
vi typ åt där också , donken fick det bli , pallade nte äta
d men , eeh jaja . jag köpte finaste vivaldi-väskan , en
röd adidas tröja ( med luva ) , en stickad , brun kofta
från mango , en gul , söt tröja från newyorker , en svart
finfin sak , typ en väst , fast ändå nte en väst , den är
kort och svart , jätte fin faktiskt , också från newyorker ,
  en halsduk från åhlens och en skinnjacka ! jättenöjd
och helt in love med väskan (a) hahhah , imorrn ska
jag ses m emma och vi ska visa upp vad vi har köpt
för varandra. emma hade också vart o shoppat så d
är inget dåligt tillfälle att visa upp allt :] hahah , miss
mah bejbs som är utomlands , imorrn äre en vecka
kvar tills anna och joel kommer hem , men ett lite
längre tag tills min älskling natttie kommer hem :(
saknar alla , zäta är faktiskt också saknad ! KOM HEM !
nä nu blire inget mer skrivande för idag , pussar !


- natttie mah twin , du är saknad ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0