god jul på er alla ! <3

GOD JUL ! klockan är över tolv så det är jul , nu borde alla va glada , men de flesta sover nog x] hahhahah, men jag är vaken och jag saknar min joel som in i helvete , asso seriöst , det har gått 1 vecka och 2 dagar , men det känns lixx ' som typ flera tusen år . aaja , tillbringade kvällen med att kolla på film mest då , började med elf , sen a perfect day och tillslut ett päron till pappa i las vegas , hahhahah, om det ska bli bäst film ikväll top 3 så blire nog ;

3. a perfect day - trodde den skulle va mycket bättre men den var väll helt okej . från 1 - 5 får den 2,5
2. elf - den va rolig men samtidigt lite smågalen , mi lajk ! den får en 4 , rekomenderas till folk i alla åldrar :]
1. ett päron till pappa i las vegas - filmen va riktigt rolig med skön handling , en riktigt bra familjekomedi . 4,5 får den !

God jul än en gång , snart ska jag nog försöka sova . pusssar till alla små galningar där ute . löv yah all ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0