en iskall söndag .

HEJSAN MITTBENA !
- jag tror att nått blev lite fel där .. aaja .
en riktigt ruulig dag faktiskt , men sorgen kommer
ju fram till slut iaf . nu ska jag berätta om ddenna
faktiskt väldigt lyckade dag ! read and änjoy biatch ! ;

dagen började med en morgon trött och som vanligt
kall natasa . än så länge så är ingen skumt alls ,
hahaha (a) sedan så ska jag ju såklart gå på toa och
jaa , göra det man brukar göra på toan en mulen
morgon , sjunga såklart ! hahah , fett busted
bitches , ni trodde jag skulle skita ! hahahah xd
nä men asso jag fick bah lust (a) men jag skulle
gå ner och äta nått tror ja , sen så ropar broshan som
har svarat i min mobil , jag får såklart ett utbrott på
honom om att han nte sak röra min mobil . dampiiii *
sen så vare visst josef som hade ringt och sa åt mej
att svara på emmas sms . hon undrade om vi kunde
göra nått , men jag hade typ redan kvällen innan
bestämt att jag skulle göra nått m anna som skulle t
thailand . men hon skulle typ nte hinna så jag sa okej .
jag gick först vilse men ringde josef ( tomtemoren som
alltid räddar mej ) hhahah , tack tomtemor ! <33333
sen när jag väl hade kommit på vart jag va så mötte
jag jaousef och vi gick t parken . men vi palla nte sitta
där o dö så vi gick t ankdammen och väntade typ
nästan en hel timme på emma och patrik , va hade
redan blivit isbitar , men vi överlevde iallafall ! (a)
sen satt vi där ett tag . sen så va vi så kalla att vi typ
gick o bomba anna . efter att ha dragit ph typ hela
vägen till anna så kom vi fram men märkte att anna
va hos lollo som bor typ ett hus ifrån anna , hhaha .
fett skönt att bo så nära varann :] sen när vi sagt hejdå
för sista gången , eller för mej 3 gången så gick vi .
sen va vi så kalla att vi verkligen va tvugna att gå in
nånstans så vi kom på att vi kunde ta bussen dit.
och precis när vi sa d så kom bussen , så vi kuta dit .
men då kom emma och josef på att dem nte hade nått
busskort , så då åkte jag och patrik till fruängen själva
och väntade på dem på ett café . ph köpte varm choklad
t mej och sen efter nte så länge så kom emma o josef.
sen värmde vi oss och typ bara hade allmänt kul ! :D
ph masserade mina fötter och jag blev fett varm , tack
teddybear ! :] sen skulle vi tävla om vem som drack upp
chokladen först , och det blev då jag ! :D sååå stolt !
jag garva mest men iallfall , HAHAH . skitkul asso !
josef fuskade absolut nte med o störa ph så att han
nte lyckades dricka upp den , ABSOLUTE INTE ! (a)
sen när vi värmt oss och klockan blev typ 3 så gick
vi t bussen och sen tog vi 163 till fru marias väg sen
gick vi resten av vägen hem t mej . sen så hämtade
jag egna vantar sp jag slapp dela på en med ph ,
men det fick jag väll göra iallafall i slutänden ..
hahah , jaja , kul vare iaf ! sen så gick vi vidare till
grillen och där hämtade emma's mamma upp henne.
sen gick en flummig josef , jag och glade ph iväg igen.
den här gången va vi påväg t mej (a) sen när vi kom
fram så gick jag hem och så traska dem vidare [:

jag smsa fett mycket m joel idag , den va 1 hos
honom men ändå så messade han med mmaj .
gulligt ! dessutom så kostar det typ 20 kronor per
varje sms för honom , tänk va dyrt det blir asso .
jag smsar lixx ' gratis till honom (a) loveu J 

nyss pratade jag i telefon m man älskade vänsta
pungkula som ska t thailand , lyckosten !
sista samtalet på 2 veckor lixom , så jävla hemskt !
kommer sakna henne mest , saknar henne redan ! :(
älskar ddej mest bigsis ! vår humor slår allt ! <333

natttie åkte också idag , miss u bby ! <333

imorrn äre emmas tur att ge sej av . kommer sakna
min älskade souliie <33 men vi ska ses imorrn så .

min dag va lyckad , va din ? <3

KISSES !


- teddybear masserar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0