19.41

hejsan hoppsan , gud va kallt d är , hahahah . jag fryser typ alltid (a)
dåååligt , men aaja . man har i alla fall nått att se fram emot , längtar
verkligen till sommarn . ska bli fett skönt att få sola och bada . riktigt
skönt asso , och så slipper man ju alla tunga vinterjackor och alla
vinterskor som nte alls är lika bekväma som dem man har på sommarn.
fast barfota är nog bäst , skööööönt ! gud va jag längtar nu , hahaha .

idag hade jag väll nte världens interessantaste dag men d va fett kul
i alla fall :] va hemma hos nicki och ioanna idag , skit kul ;d jag fick
hjälpa nicki att välja vilka nya glasögon hon ville köpa , det blev mellan
ett par björnborg och ett par ralph lauren. hennes peak som hon har nu
är jättefina men håller på att bli lite gamla eller nått tror jag. personligen
tyckte jag att dem där ralph lauren va snyggast , dem satt fett fint på henne.
och nicki tyckte samma sak , ioanna protesterade lite men nicki va på
min sida . hahhah , där fick du på truten ioanna ! :D nä driver (a) jag och
min humor nivet :] vi käka pizza och jag passade på att få hjälp av mitt
lilla snille ioanna som är sjukt bra på matte , men det slutade väll med
att jag ändå skrev av nickis (a) hhahahh , ioanna gilladere nte menmen ,
vad ska hon göra ? ;o xd hahahah , aaja , ringer nog anna senare ikväll ,
somvanligt :D har märkt att jag är lite känd för det (a) cok cool jag är !
hahaha , aaaja , hörs bitchääs . puss på rumpan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0